سوالات امتحانی و استخدامی آموزش و پرورش

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

کاملترین و متنوع ترین پکیج سوالات

برای مشاهده لیست فایل های دانلودی استخدامی کلیک کنید

برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید

متنوع ترین بانک نمونه سوال آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای همه رشته ها و عناوین شغلی و پست های سازمانی را از مرجعه تخصصی آموزش و پرورش و نمونه سئوالات تهران بخواهید.

پکیج کامل نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای استخدام سال 97

در اسفند ماه 1396 وزیر آموزش و پرورش خبر از انجام استخدام و پذیرش نیرو در آموزش و پرورش برای سال 97 را داده و در آخرین اظهار نظر وزیر و اخبار موثق منتشر شده بصورت رسمی ظاهرا قرار است مراحل ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش تا پایان فروردین 1397 یا تا نیمه های اردیبهشت شروع شود. 

از همین رو برای متقاضیان و شرکت کننده ها در این آزمون استخدامی مجموعه کاملی از نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش را در تفکیک های متنوع و متناسب با رشته و عناوین شغلی مورد پذیرش آماده سازی کرده و برای دانلود در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده ایم.

آیا نمونه سوالات رایگان هستند؟

شعار و اهداف ما از راه اندازی سایتی تخصصی برای تهیه و در دسترس قرار دادن نمونه سوالات امتحانی آموزش و پرورش , نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش , نموئنه سوالات کنکوری , قلم چی و..هرگز مادی نبوده , نیست و نخواهد بود . برای دانلود فایل های نمونه سوال مبلغ اندکی بعضا در نظر گرفته شده است که تماما در جهت بهبود شاخص های خدمات دهی , زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری سایت , هزینه های جاری پشتیبانی سایت و در مواردی تهیه و خرید فایل های جدید هزینه میشوند و مدیریت و اعضای ارشد مسئول در راه اندازی و مدیریت سایت کوچکترین نفع مالی و برداشتی از منابع حاصل از فروش نمونه سوالات نمیکنند.

دفترچه آزمون های استخدام آموزش و پرورش

با دانلود دفتر آزمون استخدام در آموزش و پرورش سال 1398 میتوانید با ردیف های استخدامی , مفاد امتحانی هر یک از ردیف های استخدامی ,  مفاد امتحانی دروس عمومی و .. آشنا شوید .

با کلیک روی لینک زیر میتوانید بصورت رایگان دفتر استخدام 98 آموزش و پرورش را بصورت پی دی اف دانلود و ذخیر کنید. پیشاپیش امیدواریم شما کاربر گرامی از پذیرفته شده گان در آزمون 98 باشید.

برای مشاهده لیست فایل های دانلودی استخدامی کلیک کنید

برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید

10 May 2018